لوگو آموزشگاه رشدینو
0
دهکده آموزشی رشدینو

اهمیت آموزش ICDL دانش آموزان، معلمین و کارمندان

آموزش icdl دانش آموزان

اهمیت آموزش ICDL دانش آموزان مدارس، معلمین و کارمندان

مهارتهای هفتگانه کامپیوتر (ICDL) برای تمامی کسانی است که در بازار کار فعال هستند، از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت ها و هلدینگ های بزرگ بسیار با اهمیت است و همچنین اهمیت آموزش ICDL دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست. اکثر شرکت ها نیاز به نیروهایی دارند که بتوانند با تسلط بالا به کامپیوتر کارهای شرکت را پیش ببرند از طرفی با توجه به پیشرفت روزافزون علوم کامپیوتر نیاز به آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای دانش آموزان روز به روز بیشتر حس می شود.

به همین دلیل کسانی که تسلط کامل به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر دارند میتوانند برای ورود به بازار کار مستعد تر باشند و با رزومه قوی تری وارد حوزه کاری مرتبط خود شوند 

ICDL  (گواهی بین المللی سواد دیجیتال) یک گواهی بین المللی شناخته شده است و این گواهی مهارت های عملی را در رایج ترین برنامه های کاربردی کامپیوتری به شما آموزش میدهد.

 

مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ویژه مدارس

در این بلاگ قصد داریم به اهمیت دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای دانش آموزان، معلمین و کارمندان بپردازیم و در مورد این دوره آموزشی پر اهمیت با شما صحبت کنیم.

در بسیاری از سنین، آموزش ICDL در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از دوره های آموزشی است، تا جایی که خود را به عنوان یک درس انتخابی موفق در بعضی مدارس تثبیت کرده است. این دوره با توجه به این که می تواند بخش عمده ای از نیازهای افراد برای توانایی کار کردن با کامپیوتر را برطرف کند مورد توجه و استقبال خانواده ها و همچنین دانش آموزان قرار گرفته است.

آموزش icdl دانش آموزان
آموزش icdl دانش آموزان

آموزش ICDL دانش آموزان و کودکان علاقمند به کامپیوتر

دانش آموزان و کودکان در حال حاضر بسیار علاقمند به کار با کامپیوتر هستند و این بسیار خوب است که کار با کامپیوتر را یاد بگیرند زیرا کار با کامپیوتر هم برای آنها یک تفریح بسیار جذاب است و با یادگیری این دوره می توانند استعداد های خود را در این زمینه شکوفا کنند و از طرفی شاید به آنها در انتخاب آینده کاری کمک کند و باعث پیشرفت سریعتر آنها شود.

 

دوره ICDL و علاقمندی دانش آموزان به رشته برنامه نویسی 

بسیاری دانش آموزان با آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر استعداد خود را در زمینه برنامه نویسی پیدا می کنند زیرا یکی از مهارتهای هفتگانه کامپیوتر آموزش اکسس هست که شباهت هایی به برنامه نویسی دارد که برای بسیاری از دانش آموزان جذاب میباشد و کمک می کند آینده دانشگاهی خود را در مسیر علاقه خود، یکی از رشته های حوزه برنامه نویسی را انتخاب میکنند.

دوره ICDL و علاقمندی دانش آموزان به رشته حسابداری

اگر دانش آموزان در دوره مهارتهای هفتگانه کامپیوتر به اکسل که یکی دیگر از هفت مهارت کامپیوتر میباشد علاقمند شوند می توانند در دوره دانشگاه خود سراغ رشته های حسابداری بروند چون در رشته حسابداری در کنار کار با نرم افزارهای حسابداری نیاز به تسلط بر اکسل هم وجود دارند که برای حسابداری بسیار پرکاربرد و مهم میباشد.

 

دوره ICDL و علاقمندی دانش آموزان به رشته طراحی و گرافیک

اگر دانش آموزان در دوره آموزش مهارتهای هفتگانه کامپیوتر به پاورپوینت علاقمند شدند، با توجه به ظاهر گرافیکی و انیمیشنی جذاب پاورپوینت میتوانند به سمت طراحی و گرافیک بروند.

در کل در شرایط امروزی جامعه که هر کاری نیاز به تسلط به کامپیوتر وجود دارد، داشتن مهارت کار با کامپیوتر یک مزیت بسیار مناسب و خوب محسوب میشود.

 

دوره ICDL برای معلمین 

اما تنها دانش آموزان نیستند که به آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر نیاز دارند بلکه با توجه با پیشرفت سبک تدریس تسلط به کار با  کامپیوتر برای معلمان هم بسیار مهم است، به طوری در مصاحبه های کاری برای جذب مدرسان تسلط به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر مزیتی بسیار مهم تلقی میشود.

تسلط به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر برای تمام مدرسینی که قصد استخدام در مدارس دولتی و غیر دولتی را دارند و به دنبال ارتقاء شغلی هستند گامی مهم میباشد 

معلمانی که به این مهارتها واقف اند در امور دفتری اشتباهات کمتری خواهند داشت  و سرعت عمل و بازدهی بهتری در انجام کارها و تدریس خواهند داشت.

آموزش icdl معلمان
آموزش icdl معلمان

دوره ICDL برای کارمندان

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، گواهی‌های ICDL تضمین می‌کند که کارکنان آن‌ها مهارت‌های مشخصی برای استفاده از پرکاربردترین برنامه‌های آفیس، سیستم‌های عامل و برنامه‌های کاربردی اینترنتی دارند. مدرک مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL می‌توانند به عنوان ابزاری برای ارزیابی عینی مهارت‌ها عمل کنند.

آموزش icdl کارمندان
آموزش icdl کارمندان

 

 

آزمون ها و گواهینامه ها

ما در دهکده آموزشی رشدینو با ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای و بین المللی ICDL پس از قبولی در آزمون به تمام معلمین و دانش آموزان کمک میکنیم تا بتوانند به این مهارتها مسلط شوند و رزومه قوی برای ورود به بازارکار یا ارتقا موقعیت شغلی خود بسازند

برای آماده شدن برای امتحانات ICDL یا ارزیابی مهارت های ICT به طور کلی، ما تست های تشخیصی ICDL را ارائه می دهیم. این آزمون ها کل محتوای ICDL را پوشش می دهند. 

ما در دهکده آموزشی رشدینو با برگزاری دوره های کاربردی مهارت های هفتگانه کامپیوتر در رشت به شکل حضوری و و دوره های آنلاین برای کل کشور در تلاشیم تا نیاز جامعه به خصوص معلمین و دانش آموزان که دو قشر مهم هستند  را برای کسب مهارت کامپیوتر را برطرف کنیم و با افزایش سطح کیفیت آموزش و روش های آموزشی جدید و پروژه محور سعی در فراهم آوردن محیطی پویا برای کشف استعداد دانش آموزان عزیزمان را داریم. ()

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره صفحه اصلی

برای هدر

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.