لوگو آموزشگاه رشدینو
0
دهکده آموزشی رشدینو

چرا مهارت هفت گانه ICDL اهمیت دارد؟

اهمیت مهارت هفت گانه ICDL

اهمیت مهارت هفت گانه ICDL

دوره مهارت هفت گانه ICDL برای هرکسی است که می خواهد در استفاده از کامپیوتر و برنامه های معمول آن کاملاً مهارت داشته باشد، لازم است .

مهارت های کامپیوتری افراد در هر سنی را قادر می سازد تا فناوری را برای بهبود زندگی شخصی و حرفه ای خود درک کرده و از آن استفاده کنند. 

اصول یادگیری مهارت هفت گانه کامپیوتر در اکثر کشور ها مشابه و یکی است و دریافت گواهینامه و مدرک مهارت هفتگانه ICDL به ما نشان می دهد که فرد در سطح بالایی آموزش دیده و تسلط کافی در مهارت ها پیدا کرده و می تواند آموزش هم بدهد .

اما مسئله مهم این است که گستردگی علم کامپیوتر زمان کافی را به ما نمی دهد تا بتوانیم با تمامی زوایای کار با کامپیوتر آشنا شویم. بهترین گزینه برای شروع یادگیری کار با کامپیوتر شرکت در دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL می باشد.  که با شرکت در دوره های ICDL می توانید مهارت های خود را در زمینه فناوری اطلاعات افزایش دهید. 

در پایان مسیر یادگیری علاوه بر مدرک فنی و حرفه ای، بر 7 مهارت کاربردی  تسلط کافی خواهید داشت.

مهم ترین مزایای این مدرک این است که  برای ادارات و سازمانهای داخلی و خارجی به عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجهٔ شغلی  قابل ارائه می باشد. و متقاضیان برای کسب مدرک فنی حرفه ای باید این 7 مهارت که نام برده شده است را امتحان دهند و هر فرد بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، پیش زمینه یا تجربه قبلی، می تواند در این دوره ها شرکت کند.

 

مهارت هفت گانه ICDL عبارتند از:

  (IT)آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات 

  (Windows) آشنایی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها 

  (Internet) اطلاعات و ارتباطات 

  (Word) شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز ورد

 (Excel) شیوه کار با صفحه گسترده اکسل

  (Access) شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها اکسس

 (Powerpoint) شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب پاورپوینت

که در طی آموزش تمامی مهارت های هفتگانه را مسلط خواهید شد 

 

یادگیری این مهارت به شما چه کمکی میکند ؟

با یادگیری این مهارت اگر بخواهید کسب کاری خود را انتخاب کنید که نیاز به مهارت فناوری اطلاعات داشته باشد دیگر نگران نخواهید بود و نیازهای روزمره خود  اعم از امور بانکی و جست و جوی اطلاعات و… راحت تر انجام می دهید.

 

گرفتن مدرک فنی و حرفه ای  ICDL چه مزایایی برای شما دارد و در موقعیت کاری شما چقدر تاثیر گذار خواهد بود ؟ 

در دنیای امروز انجام ساده ترین کارها نیازمند مسلط بودن به مهارت های فناوری اطلاعات است و به صورت قطع می توان ادعا کرد که عدم آشنایی با اصول و مبانی کاربری کامپیوتر کار را برای فرد سخت خواهد کرد 

مدرک ICDL بین المللی بوده و به شما کمک می کند که بتوانید با مفاهیم اصولی کار با کامپیوتر آشنا شده و اعتماد به نفس و توانایی خود را در استفاده از کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی آن، برای انجام امور مختلف ارتقا دهید. همچنین با داشتن این مدرک میتوانید به ارتقای جایگاه شغلی و درآمد برسید 

و می توانید در تقاضای شغلی خود به عنوان یک امتیاز مثبت اشاره کنید همچنین برای ارائه به خارج از کشور و مهاجرت کمک خوبی برای شما خواهد بود .

اما نکته مهم در ورود به بازار کار توجه به رقابتی بودن آن است که این موضوع مهارت های بالایی از فرد را می طلبد که بسیار دقیق روی مهارت ها کار کرده باشد و نقاط قوت خود را بهبود بخشد در نتیجه استخدام نیروی کار توسط کارفرماها کمی سخت تر از گذشته شده است،  داشتن این مدرک به کارفرمایان این اطمینان را می دهد که شخص متقاضی کار، توانایی و مهارت لازم در امور کامپیوتری را دارد و داشتن این مدرک نشانه کفایت در مهارت های کامپیوتری می باشد.

 

ICDL چه اهدافی را به همراه دارد؟

  1.  توانایی های فردی در فناوری اطلاعات افزایش می یابد
  2. با تمامی تجهیزات سخت افزاری و همچنین اطلاعات نرم افزاری رایانه آشنا می شوید 
  3. با شرکت در این دوره خواهید توانست که با کامپیوتر و سیستم عامل آشنا شوید
  4. نحوه اجرای تنظیمات دلخواه را در ویندوز فرا بگیرید. 
  5. آینده شغلی خود را بهبود دهید.

شرکت در دوره مهارت های هفتگانه ICDL رشدینو 

دهکده آموزشی رشدینو، دوره آموزش جامع ICDL در رشت را براساس استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای و نیاز بازار کار به صورت حضوری و آنلاین در رشت، زیر نظر اساتید مجرب و تیم تخصصی رشدینو برگزار می کند. هدف ما، ارتقای سطح کیفیت آموزش و افزایش بهره وری شما عزیزان است. در این راستا سعی کردیم با تکنیک آموزشی جدید و کاربردی، جلسات رفع اشکال، تمرینات عملی هر آنچه برای کسب مهارت و ورود به بازار کار نیاز دارید برای شما فراهم نماییم.

روند کلی کلاس ها به این صورت است که در ابتدا اصول و مفاهیم پایه فناوری اطلاعات آموزش داده می شود، پس از تسلط شما یه مباحث پایه، نرم افزارهای کاربردی و اداری این دوره آموزش داده می شود.

تیم رشدینو در تلاش است با ارائه شهریه مناسب و ارائه کد های تخفیف رشدینو به شما عزیزان، فرصت آموزش را برای همه مهیا کند. 

  ()

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره صفحه اصلی

برای هدر

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.